بازاریابی در حرفه ی معماری

بازاریابی در حرفه ی معماری

مدت: 20 ساعت

تعداد جلسات: 7 جلسه

شرح و سرفصل ها

خیلی از افراد بازاریابی را به معنای"تبلیغات" می دانند و از همین جهت با مارکتینگ در حرفه معماری موافق نیستند. در صورتی که تبلیغات فقط یکی از انواع بازاریابی است نه خود آن. همانند تمامی کسب و کارها، در خدمات معماری نیز نقش "مارکتینگ" حیاتی ست. بدون یک استراتژی قویِ فروش و بازاریابی شما قادر به برقراری ارتباط با مشتریان احتمایی نخواهید بود، بخصوص در شرکت های نوپا و کوچکبازاریابی به شما امکان می دهد مشتریان بالقوه خود را در مورد کسب و کارتان آگاه سازید و در بازار رقبا سهمی را از آنِ خود کنید.

 

در این درس 21 ساعته (7 جلسه) ، با اصول کاربردی برای تدوین یک استراتژی موثر بازاریابی آشنا خواهید شد.

 

سرفصل ها:

آشنا شدن با مفاهیم کلی در مدیریت بازاریابی و آشنایی با مفاهیم پایه

آشنا شدن با کاربردهای مفاهیم بازاریابی در کسب وکار

آشنا شدن با ابزارهای بازاریابی

آموزش مهارت های مرتبط با طراحی برنامه های بازاریابی

ایجاد نگرش مبتنی بر محوریت مشتری

 
مختصری از رزومه هادی افشاری:
 

1) سوابق تحصیلی

  • کارشناسی ارشد (رشته مدیریت MBA) دانشگاه صنعتی شریف (84-1387)
  • کارشناسی‌ارشد (گرایش مدیریت استراتژیک)  دانشگاه صنعتی امیرکبیر (79-1384)

2) افتخارات علمی

  • برگزیده شدن به عنوان عضو کمیته ی تخصصی مدیریت و اقتصاد در انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف؛ سال 1396
  • کسب رتبه نخست دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف )در مقطع کارشناسی ارشد MBA ( در نیمسال اول پاییز، سال 1386
  • کسب رتبه 36 کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری، رشته MBA ؛ سال 1384
  • کسب رتبه کشوری 401 کنکور سراسری، رتبه 1 در منطقه و انتخاب به عنوان دانشجوی ممتاز از سوی سازمان سنجش آموزش کشور؛ سال 1379
  • دریافت تقدیرنامه از ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دلیل شرکت در تیم برگزارکننده مسابقات روبات های مین یاب؛ سال 1381
  • از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طبق استاندارد «اپراتوری کامپیوتر» دریافت گواهینامه مهارت ؛ سال 1376

 

3) سوابق اجرایی و مشاوره ها

  • مشاور عالی استراتژی؛ هلدینگ سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا)؛ از پاییز 1398 تاکنون
  • مشاور عالی بازاریابی؛ هلدینگ خدمات بازار سرمایه ی سهم آشنا؛ از تابستان 1398 تا کنون
  • مشاور عالی سرمایه گذاری و کارآفرینی؛ مرکز نوآوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (IMIDRO) از پاییز 1399 تا کنون
  • مشاور تجاری؛ شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین؛ بهار 1398

4) مدیر عضویت در هیأت مدیره در شرکت های:

  •  «مشاور سرمایه گذاری سهم آشنا»، رئیس هیأت مدیره؛ ازپاییز 1398 تا کنون
  • «صندوق سرمایه گذاری جسورانه آشنا تک»؛ از 1398 تا کنون
  • «بازآفرین ابهر نیکو »، نایب رئیس هیأت مدیره؛ از تابستان 1396 تا کنون
  • «توسعه صنایع بین المللی امید»، رئیس هیأت مدیره؛ از زمستان 1395 تا زمستان 1397
  • «سیمان جنوب قشم»، عضو هیأت مدیره؛ از پاییز 1395 تا پاییز 1397
  • «پتروسازه نگین زنجان»، رئیس هیأت مدیره؛ از بهار 1396 تا پاییز 1397
  • «پارس بتن ماهان»، رئیس هیأت مدیره؛ از تابستان 396 تا تابستان 1397
  • عضویت در کمیته ی سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه ی آشنا تک؛ از زمستان 1398 تا کنون
  • عضویت در کمیته ی سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه ی آرمان آتی؛ از تابستان 1396 تا کنون
  • مشاور توسعه ی کسبوکار؛ مشاور خصوصی؛ از 1395 تا کنون
  • مدرس خصوصی موسیقی و پیانو؛ از 1379

 

5) سوابق آموزشی (تدریس) 

  • تدریس «کارآفرینی و ایجاد واحدهای جدید»؛ دوره مدیرت MBA؛ دانشگاه شهید بهشتی؛ از بهار 1395 تاکنون
  •  تدریس «کارآفرینی و ایجاد واحدهای جدید»؛ دوره مدیرت MBA؛ مدرسه ی علوم فنون تهران؛ از بهار 1398 تاکنون
  • تدریس «اصول کارآفرینی»؛ دوره مدیرت MBA؛ خواجه نصیرالدین طوسی؛ از تابستان 1399 تاکنون
  • تدریس «خلاقیت و مدیریت نوآوری»؛شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول)؛ زمستان 1399
  • تدریس « تئوریهای مدیریت»؛ دوره مدیرت MBA؛ مدرسه ی علوم فنون تهران؛ از بهار 1399 تاکنون
  • تدریس « استراتژی های بازاریابی»؛ دوره مدیرت DBA؛ مدرسه ی علوم فنون تهران؛ از بهار 1399 تاکنون
  • تدریس « طراحی کسب وکار )مدل و(BP»؛ دوره مدیرت MBA؛ مدرسه ی علوم فنون تهران؛ از بهار 1399 تاکنون
  • تدریس «مدل های کسب وکار »؛ دوره مدیرت MBA؛ مؤسسه ی طراحان مد؛ از زمستان 1399 تاکنون
  • تدریس «بازاریابی و برندینگ »؛ دوره مدیرت MBA؛ مرکز معماری ایران؛ از تابستان 1399 تاکنون
  • تدریس «مدل های کسب وکار »؛ دوره مدیرت DBA؛ دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران؛ از بهار 1398 تاکنون
  • تدریس «مدل های کسب وکار »؛ مدرسه ی تابستانی کسب و کار؛ دانشگاه صنعتی شریف؛ تابستان 1394 تا 1395
  • تدریس «مدیریت بازاریابی»؛ شرکت چشمانداز ارتباط؛ تابستان 1394
  • تدریس «مدیریت بازاریابی»؛ دوره مدیریت عالی MBA یکساله؛ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ از تابستان 1391 تا 1392
  • تدریس «استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی»؛ دوره مدیریت عالی MBA یکساله؛ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ از تابستان 1391
  • تدریس «مدیریت بازاریابی»؛ دوره مدیریت عالی MBA یکساله؛ مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت وابسته به وزارت نیرو؛ از تابستان 1391 تا 1392
  • تدریس «مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی»؛ شرکت مخابرات ایران؛ شهریور 1391

 

6) توانمندی های فردی

  • مهارت های ارزیابی کسب و کار و انجام Due Diligence
  • مهارت های توسعه ی کسب و  کار و مدیریت بازاریابی
  • بودجه بندی سرمایه ای  (Capital Budgeting) و ارزش گذاری طرح ها و پروژه ها
  • ارزیابی و ارزش گذاری کسب وکارهای نوپا (Startups)
  • مهارت های سازماندهی و تحلیل
  • مهارت های ارائه مطالب و تدریس
  • مهارت های کارآفرینی، خلق مدل کسب و کار، توسعه کسب و کار، خلاقیت و کار تیمی
  • سرمایه گذاری، ارزیابی شرکت ها و طراحی کسب و کار
  • مهارت های ارتباطات و فنون مذاکره
  • مهارت های عارضه یابی (Auditing) و تحلیل داخلی کسب و کار
  • تدریس و مربی گری(Coaching)