شرح و سرفصل ها
« معرفی درس دیجیتال مارکتینگ دوره MBA معماران»
همه ما در طول روز بارها در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی با هدف جستجو یا سرگرمی حضور پیدا میکنیم و این کار تبدیل به یک عادت برای همگان شده است. همین تغییر در روند زندگی را بسیاری از کسب و کارها تبدیل به فرصتی طلایی برای رشد و توسعه کردند. اما متأسفانه آنچه که در حال حاضر میتوان دید عدم تمایل معماران برای فعالیت در چنین فضایی است. چه فرصتی بهتر از این میتواند وجود داشته باشد؟ فضایی با حداقل رقابت و امکان رشد سریع، این محیط برای بسیاری از افراد بدون تخصص کارآمد بوده، پس اگر روشهای علمی، اصولی و کاربردی را بیاموزیم خواهیم توانست از این بستر حداکثر استفاده را ببریم.
همان طور که مشخص است درس«دیجیتال مارکتینگ» ترکیبی از تخصص بازاریابی (Marketing) با دنیای دیجیتال است، در این دوره با نکات سودمند بازاریابی دیجیتال برای دفاتر معماری و شیوه رشد در این فضا آشنا خواهید شد:
شناخت دیجیتال مارکتینگ: آشنایی با چیستی و ضرورت دیجیتال مارکتینگ برای رشد و توسعه دفاتر معماری و پرسنال برندها.
آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ: معرفی انواع ابزارهای موجود در فضای دیجیتال برای بازاریابی و شیوه استفاده از آنها.
نحوه تحلیل دادهها: شیوه گردآوری دادههای کاربردی در فضای وب و نحوه تحلیل دادهها و آمارها، و نهایتاً ضرورت داشتن این اطلاعات در فضای کسب و کار.
درآمد دلاری: معرفی روشهای گوناگون برای ایجاد درآمد دلاری از طریق فضای وب و نحوه مدیریت درآمد کسب شده از این روش.
بازاریابی محتوا: آشنایی با چیستی بازاریابی محتوا و تأثیر آن در افزایش فروش و نحوه تحلیل دادهها برای برنامهریزی استراتژی و بهینه سازی محتوا.
شبکههای اجتماعی پرکاربرد: معرفی شبکههای اجتماعی پرکاربرد در ایران و جهان، نحوه استفاده از این بستر و نهایتاً چگونگی بهینه سازی پلتفرمهای شخصی.
این درس به مدت 21 ساعت و با حضور «دکتر حمیدرضا عظیمی» برگزار میشود.