0
شرح و سرفصل ها
«معرفی برندینگ در حرفه معماری دوره MBA معماران»
برند ، چیشی فراتر از یک نام تجاری یا لوگو و امضای یک معمار بر مدارک پروژه هاست و برندسازی کاری نیست که در مدت محدود بدون دانش کافی انجام شود.
برندینگ قبل از شروع یک فعالیت جدیِ حرفه ای آغاز می شود و تا آخرین روز آن فعالیت،پابرجاست.
حتما در ذهن شما هم دغدغه هایی وجود دارد که :
چرا برندسازی در حرفه معماری مهم است؟
شما به عنوان یک معمار دقیقا چه کسی هستید و چه جایگاهی دارید؟
قصد دارید کدام دسته از مخاطبان را جذب کنید؟
درس برندینگ به مدت 21 ساعت و توسط «هادی افشاری» ارائه خواهد شد.