برندینگ در حرفه ی معماری

برندینگ در حرفه ی معماری

مدت: 20 ساعت

تعداد جلسات: 7 جلسه

شرح و سرفصل ها

«معرفی برندینگ در حرفه معماری دوره ‌MBA معماران»

 

برند ، چیشی فراتر از یک نام تجاری یا لوگو و امضای یک معمار بر مدارک پروژه هاست و برندسازی کاری نیست که در مدت محدود بدون دانش کافی انجام شود.

برندینگ قبل از شروع یک فعالیت جدیِ حرفه ای آغاز می شود و تا آخرین روز آن فعالیت،پابرجاست.

حتما در ذهن شما هم دغدغه هایی وجود دارد که :

چرا برندسازی در حرفه معماری مهم است؟

شما به عنوان یک معمار دقیقا چه کسی هستید و چه جایگاهی دارید؟

قصد دارید کدام دسته از مخاطبان را جذب کنید؟

درس برندینگ به مدت 21 ساعت و توسط «هادی افشاری» ارائه خواهد شد.