0
شرح و سرفصل ها
- نصب نسخه 10.5 نرم افزار لومیون و کرک آ ن
- توضیحات لازم در ارتباط با سخفت افزار های مورد نیاز لومیون
- توضیحات لازم در ارتباط با خود نرم افزار لومیون و روند کاری در آ ن
- پنجره welcome
- فضای لومیون و رابط کاربری (user interface)
- عملیات حرکت
- تغییر زاویه دید
- محیط build
- Layers
- منوی library و modify به طور مختصر
- ابزار های تغییر حالت صفحه کاری (build-photo-video-panorama-setting)
- Setting
- معرفی shortcut ها و کاربرد آنها
- معرفی فرمت های پشتیبانی شونده در لومیون
- روش های import کردن
- چند نکته در باب گرفتن خروجی مناسب برای لومیون
- نحوه کار با اسکریپت conversor برای تبدیل متریال ها به ماده standard
- نحوه کار با پلاگین Lmexporter برای تبدیل متریال ها به ماده standard
- معرفی کامل بخش landscape
- Hight
- Water
- Ocean
- Paint
- Landscape grass
- ایجاد محوطه در 3dmax با دستور paint deformation
- معرفی اجمالی پلاگین railclone برای ساخت نرده
- معرفی پلاگین poly damage برای ایجاد خرابی و کهنگی روی سطوح
- تکنیک shape merge برای ساخت مسیر در 3dmax
- ابزار های transform
- Place
- Delete
- Deselect
- Select
- Move free
- Move up
- Scale
- Rotate
- سربرگ weather
- Sun direction
- Sun height
- Sun brightness
- Cloud amount
- سربرگ Object
- Imported
- Nature
- Fine detail nature
- People and animal
- Indoor
- Outdoor
- Transport
- Lights
- Effect
- Sound
- Utility
- زیر مجموعه های place
- Single place
- Mass placement
- Cluster
- Paint
- توضیحات کامل بخش لایه ها
- پنجره properties در imported
- Reimport
- New variation
- Layer
- Lock
- Group
- پنجره properties در تک تک زیر مجموعه های object ه ا
- پنجره advance
- تب Materials
- Various
- Indoor
- Outdoor
- New
- Standard
- Landscape
- Invisible
- Glass advanced
- Water
- Lightmap
- Waterfall
- Color
- Billboard
- ماده standard
- Color map
- Normal map
- Displacement map
- Copy material
- Paste material
- Save to custom material
- Load material
- Save material
- Color
- Glossiness
- Reflect
- Relief
- Scale
- Move
- Rotate
- Transparency
- Weathering
- Foliage
- آنرپ در 3dmax
- ساخت مپ های tga
- مبحث photo رندر
- Effects
- Sun
- Weather
- Sky
- Object
- Camera
- Animation
- Artistic 1&2
- Advanced
- افکت های پیشفرض
- آشنایی با کمپانی quixel و نرام افزار quixel bridge برای استفاده از آبجکت ها و تکسچر های با کیفیت
- مباحث اولیه انیمیشن معماری
- محیط کاری لومیون برای تولید کلیپ
- ساخت کلیپ و ویرایش آن
- استفاده از افکت ها در کلیپ
- رندر و نکاتی در باب خروجی کلیپ
- از این قسمت به بعد تمامی نکات یاد شده و افکت های مانده به علاوه نورپردازی و رندر در شب در قالب 4 پروژه داخلی و خارجی تدریس و مرور خواهد شد .
- در پایان هر هنر جو به انتخاب خود یک صحنه داخلی و یک صحنه خارجی را به عنوان پروژه پایانی انتخاب کرده و به کمک مدرس صفر تا صد صحنه
- سازی و رندر فضا را در لومیون انجام خواهد داد .
مخاطبان
- افرادی که قصد رندر گرفتن از مدلسازی سه بعدی خود دارند.
- افرادی که در دفاتر معماری و... از مدلسازیهای سه بعدی موجود رندرگیری انجام میدهند.
پیش نیازها
آشنایی با یک نرم افزار مدلسازی سه بعدی
مهارت ها
- رندرگیری از مدلسازی سه بعدی موجود
- تولید انیمیشن از مدلسازی سه بعدی موجود